Bolarus S.A. może pochwalić się nowym logo, które zgodnie z przeprowadzonymi badaniami kojarzy się z firmą nowoczesną, innowacyjną, międzynarodową, działającą ma rynku nowych technologii oraz dbającą o nowoczesny design.
Logo jest głównym elementem tożsamości wizualnej firmy Bolarus S.A.
Zbudowane zostało z logotypu, na który składa się nazwa firmy oraz sygnetu, który zastępuje w logotypie literę „o”.
Sygnet przedstawia płaskorzeźbę pingwina, wykonaną z trzech brył lodu. Użycie sylwetki pingwina jest bezpośrednim, pozawerbalnym przywołaniem w wyobraźni odbiorcy skojarzenia z chłodem, co w oczywisty sposób nawiązuje do profilu działalności firmy. Jest to jednocześnie odwołanie do poprzedniej wersji logo, w której również występował motyw pingwina. Przez wiele lat stał się on charakterystycznym i łatwo rozpoznawalnym elementem wizerunkowym firmy Bolarus.
Postać pingwina zamknięta jest w dwóch łukach, które z jednej strony symbolizują elementy lady chłodniczej, a z drugiej ich kształt i niedomknięta forma wskazują na brak ograniczeń w rozwoju firmy. Kolorystyka sygnetu, utrzymana w barwach niebieskich, kojarzy się z chłodem, niezawodnością, pokojem i nieskończonością.
Krój pisma użyty w logotypie został zaprojektowany specjalnie na potrzeby znaku. Charakteryzuje się mocną, płynną stylistyką, zapewniając mu tym samym oryginalność i nieprzemijalność.